مهندسین ایران زمین

مهندسین ایران زمین

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 100
بازدید کل : 16711
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




sms عاشقانه

اس ام اس عاشقانه
اگه تو قلبت صداي اره و تيشه اومد نترس ، منم دارم گوشه ي قلبت كلبه ميسازم

 

اس ام اس عاشقانه
نه صدايش را نازك كرده بود و نه دستانش را آردي...!
از كجا بايد به گرگ بودنش شك ميكردم

 

اس ام اس عاشقانه
تو را ارزو نخواهم كرد هيــــــــچ وقت
تو را لحظه اي خواهم پذيرفت كه خودت بيايي ، با دل خود نه با ارزوي من

 

اس ام اس عاشقانه
من تمام راه را براي ديدن چشمانش دويدم ! اما او خوابيده بود....!!!

 

اس ام اس عاشقانه
يك نفر امد صدايم كرد و رفت / با صدايش اشنايم كرد و رفت / نوبت تلخ رفاقت كه رسيد / ناگهان تنها رهايم كرد و رفت


اس ام اس عاشقانه
ميخواستم تصوير با تو  بودن را نقاشي كنم ، ديدم فاصله بينمان در ورق جا نمي شود
كمي نزديك تر بيا ...
ميخواهم با تو بودن را حس كنم!


اس ام اس عاشقانه
امدنت يك رويا بود ، ماندنت يك خاطره و رفتنت يك فاجعه

 

اس ام اس عاشقانه
بهترين ياد مرا قاب كن و پشت نگاهت بگذار تا كه تنهاييت از ديدن من جا بخورد

 

اس ام اس عاشقانه
بزرگترين سرمايه  يك دل حرفهايي است كه براي نگفتن دارد


اس ام اس عاشقانه
من در تب عشق تو اسيرم ، بگذار كه جان از تو بگيرم / يا با نفس تو زنده باشم ، يا اينكه به جاي تو بميرم


اس ام اس عاشقانه
زندگي ان هنگام زيباست كه ادمي بداند فكري به خاطرش در هياهوست...

 

اس ام اس عاشقانه
بايد اهسته نوشت ، گرم و پر رنگ نوشت ، روي هر سنگ نوشت ، تا بدانند همه ، تا بخوانند همه ، كه اگر دوست نباشد دل نيست...

 

اس ام اس عاشقانه
فردا اگر ز ره نمي امد من تا ابد كنار تو مي ماندم ، من تا ابد ترانه عشقم را در افتاب عشق تو مي خواندم
خيلي ببخشيد..مثل اينکه موقع بدي مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردي آفتابه رو کجا گذاشتي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر تاريخ: یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
سلام خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to eshgholanetarin.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com